Znalosti mluvnice u žáků při přechodu z 1. na 2. stupeň ZŠ – Vendula VOLKMANOVÁ
Vendula VOLKMANOVÁ
Bakalářská práce
Znalosti mluvnice u žáků při přechodu z 1. na 2. stupeň ZŠ
The Grammatical Knowledge of Pupils Transiting between the First and the Second Stage of Elementary School
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na jednu z kritických fází školní výuky, totiž přechod žáků z 1. na 2. stupeň ZŠ. Problém zkoumá pohledem oborové didaktiky českého jazyka. Pomocí analýzy kurikulárních dokumentů (RVP ZV) mapuje, jaké znalosti a dovednosti v českém jazyce by absolvent 1. stupně ZŠ měl mít, a pomocí testu zadaného ve dvou třídách 5. ročníku jedné základní školy prověřuje, zda očekávané …víceAbstract:
This thesis is focused on one of the critical phases of education which is the transiting of pupils between the first and the second stage of elementary school. The problem is examined in the view of subject didactics of Czech language. The thesis also maps the knowledge of Czech and the abilities in the language pupils should have after graduating the first stage of elementary school with the help …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Stanislav Štěpáník, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOLKMANOVÁ, Vendula. Znalosti mluvnice u žáků při přechodu z 1. na 2. stupeň ZŠ. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Přechod žáků z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka a učitele
Terezie Brzobohatá -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod z 1. na 2. stupeň základní školy jako jeden z klíčových problémů školního vzdělávání
Jarmila MACHÁČKOVÁ -
Přechod z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka
Veronika Šupáková -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková -
Prevence rizikového chování na 2. stupni základní školy se zaměřením na agresivní chování
Iva Mrovcová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
Jiří MACHÁLEK
Název
Vložil
Vloženo
Práva