Znalosti mluvnice u žáků při přechodu z 1. na 2. stupeň ZŠ – Vendula VOLKMANOVÁ
Vendula VOLKMANOVÁ
Bachelor's thesis
Znalosti mluvnice u žáků při přechodu z 1. na 2. stupeň ZŠ
The Grammatical Knowledge of Pupils Transiting between the First and the Second Stage of Elementary School
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na jednu z kritických fází školní výuky, totiž přechod žáků z 1. na 2. stupeň ZŠ. Problém zkoumá pohledem oborové didaktiky českého jazyka. Pomocí analýzy kurikulárních dokumentů (RVP ZV) mapuje, jaké znalosti a dovednosti v českém jazyce by absolvent 1. stupně ZŠ měl mít, a pomocí testu zadaného ve dvou třídách 5. ročníku jedné základní školy prověřuje, zda očekávané …moreAbstract:
This thesis is focused on one of the critical phases of education which is the transiting of pupils between the first and the second stage of elementary school. The problem is examined in the view of subject didactics of Czech language. The thesis also maps the knowledge of Czech and the abilities in the language pupils should have after graduating the first stage of elementary school with the help …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Stanislav Štěpáník, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOLKMANOVÁ, Vendula. Znalosti mluvnice u žáků při přechodu z 1. na 2. stupeň ZŠ. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Czech language and literature: teaching focus maior / ČJLma-VZmi
Theses on a related topic
-
Přechod žáků z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka a učitele
Terezie Brzobohatá -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod z 1. na 2. stupeň základní školy jako jeden z klíčových problémů školního vzdělávání
Jarmila MACHÁČKOVÁ -
Přechod z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka
Veronika Šupáková -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková -
Přechod žáků z 1. stupně Montessori základní školy na 2. stupeň tradiční základní školy
Kateřina JANEČKOVÁ -
Prevence rizikového chování na 2. stupni základní školy se zaměřením na agresivní chování
Iva Mrovcová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights