Persvazivní jazykové prostředky v německé a české reklamě na mobilní telefony. – Mgr. Zlata Hokrová, Ph.D.
Mgr. Zlata Hokrová, Ph.D.
Disertační práce
Persvazivní jazykové prostředky v německé a české reklamě na mobilní telefony.
Persuasive linguistic means in German and Czech mobile telephony advertising.
Abstract:
The doctoral thesis focuses on „Persuasive linguistic means in German and Czech mobile telephony advertising“ (Persuasive sprachliche Mittel in der deutschen und tschechischen Werbung für Mobiltelefone). This thesis consists of two basic sections, a theoretical and an empirical one. The theoretical section addresses introduction of mobile telephony advertising specifics (with respect to advertising …víceAbstract:
Tématem předkládané disertační práce jsou „Persvazivní jazykové prostředky v německé a české reklamě na mobilní telefony“ (Persuasive sprachliche Mittel in der deutschen und tschechischen Werbung für Mobiltelefone). Práce sestává ze dvou základních částí – z části teoretické a empirické. Teoretická část disertační práce je zaměřena na jedné straně na představení specifik reklamy na mobilní telefony …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ib2of/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Zdeněk Masařík, DrSc., Mgr. Vlastimil Brom, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Gabriela Rykalová, Ph.D., prof. PhDr. Iva Zündorf, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Filologie (čtyřleté) / Německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Persvazivní prostředky ve vybraném typu textů
Ivana Ondrejová -
Persvazivní prostředky ve vybraném typu časopisů
Klára Vostrá -
Persvazivní prostředky (vybraných nástrojů) volební kampaně v České republice v roce 2010
Tomáš Svoboda -
Persvazivní prostředky v předvolební debatě 2013: Analýza tematické složky
Kristýna Březovská -
Persvazivní prostředky ve vybraném typu reklam
Radka Čulejová -
Persvazivní jazykové prostředky mladých youtuberů (textová analýza)
Aneta HRÁNKOVÁ -
Persuasive Strategies in Iphone Advertisement
Jana Kadavá -
Nátlakové a persvazivní prostředky při osobním prodeji a jejich účinky na sociální skupinu seniorů
Luboš HÁJEK