Mgr. Tomáš Svoboda

Bakalářská práce

Persvazivní prostředky (vybraných nástrojů) volební kampaně v České republice v roce 2010

Persuasive Techniques (of Selected Tools) of the Election Campaign in the Czech Republic in 2010
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá využití vybraných persvazivních prostředků ve volební kampani do Poslanecké sněmovny České republiky v roce 2010 v prostředí outdoorové reklamy. Samotné případové studii předchází teoretické vymezení, kde se autor zabývá tématikou politické reklamy (zvláštní kapitola je věnována reklamě outdoorové) a problematikou politického přesvědčování. Po typologizaci a operacionalizaci …více
Abstract:
This bachelor thesis investigates the use of selected persuasive techniques in the area of outdoor advertising for the 2010 election campaign to the Chamber of Deputies in the Czech Republic. Before the case study itself comes a theoretical specification in which the author tackles the issue of political advertising (a chapter on its own is devoted to outdoor advertising alone) as well as of political …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Markéta Smrčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií