Martina Kopová

Bakalářská práce

Marketingová strategie značky Garden Gourmet

Marketing strategy of Garden Gourmet
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii značky Garden Gourmet. Hlavním cílem práce je zhodnotit stávající strategii značky a navhnout patřičné kroky, které by měly zlepšit povědomí o značce. Teoretická část práce tvoří základ pro praktickou část, zabývající se situační analýzou, marketing mixem značky a SWOT analýzou. Součástí práce je také vlastní marketingový výzkum, který poskytl …více
Abstract:
The thesis focuses on the marketing strategy of Garden Gourmet. The main aim of this thesis is to assess the current marketing strategy and suggest appropriate measures that should raise awareness of this brand. The theoretical part forms the basis for the practical part, that covers situation analysis, marketing mix of the brand, and SWOT analysis. Furthermore, this thesis contains a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79387

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod