Marketingová strategie alternativních včelích produktů na českém trhu – Jana Holubová
Jana Holubová
Diplomová práce
Marketingová strategie alternativních včelích produktů na českém trhu
Marketing strategy of alternative apian products on the Czech market
Anotace:
Tato práce se zabývá zhodnocením jednotlivých možností rozšíření sortimentu včelaře. Vysvětluje podstatu a užitečnost včelích produktů pro lidskou populaci a z různých hledisek hodnotí jejich význam z pohledu zlepšení ekonomické situace včelaře. Vedle produktů, se kterými se lze na trhu běžně setkat, se zabývá i netradičními produkty včel. Ke zpracování využívá výsledků dotazníkového výzkumu, provedeného …víceAbstract:
This thesis focuses on assessment of different alternatives to expand the product range of apiarist. It explains the nature and the benefits of apian products for human population and it evaluates from different viewpoints their importance regarding the improvement of economic situation of apiarist. Apart from products that can be regularly encountered on the market the thesis addresses also less traditional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36061
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Jiří Marhan
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36061
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Výuka matematiky v Německu. Případová studie výuky stochastiky na německém gymnáziu.
Jan Fiala -
Význam včelích produktů pro člověka, jejich původ a dostupnost v Mladé Boleslavi a okolí
Eva Exnerová -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Návrh marketingové strategie jógového studia
Zuzana Kroužková -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová -
Návrh marketingové strategie firmy
Jan Žilka -
Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích
Jan Woznica -
Návrh marketingové strategie pro firmu ATLAS consulting
Karolína Slabová