Mystery Shopping ve vybraném pražském hotelu – Ing. Veronika Sokolová, DiS.
Ing. Veronika Sokolová, DiS.
Diplomová práce
Mystery Shopping ve vybraném pražském hotelu
Mystery Shopping in selected Prague hotel
Anotace:
V mé diplomové práci se věnuji teoretickému úvodu do problematiky Mystery Shopping (vztah mezi strategickým řízením a strategickým marketingem firmy, vztah mezi marketingovým řízením a marketingovým plánováním, včetně jednotlivých cyklů strategického a marketingového plánování) a na to navazuji detailním popisem marketingového výzkumu a samotné výzkumné metody Mystery Shopping. Dále se zabývám praktickou …víceAbstract:
In my master's dissertation I deal with theoretical introduction to the Mystery Shopping issue (relationship between strategic management and company strategic marketing, relationship between marketing management and marketing planning including component cycles of strategic and marketing planning) followed by a detailed description of marketing research and Mystery Shopping method itself. Further …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/8339/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. David Zeman
- Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOKOLOVÁ, Veronika. \textit{Mystery Shopping ve vybraném pražském hotelu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/5vy4h5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Tereza Janouchova -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Martin Čeljuska -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Jakub Bolf -
Mystery shopping a jeho vliv na zlepšování kvality služeb
Petr Rychlý -
Mystery shopping
Kateřina Dušková -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová