Návrh a aplikace marketingových nástrojů pro vybraný ekonomický subjekt – Jaroslav Nosräti
Jaroslav Nosräti
Bakalářská práce
Návrh a aplikace marketingových nástrojů pro vybraný ekonomický subjekt
Proposal and Application of Marketing Instruments for a Selected Business Entity
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout transformaci v požadované formě. Za pomoci marketingových nástrojů provést průzkum stávajícího ekonomického subjektu Vinařství Nosreti a.s. a navrhnout takové strategické cíle a produkty, které umožní jeho ekonomický a sociální růst při dodržování zásad udržitelného cestovního ruchu a pravidel zásad ochrany životního prostředí. Na základě výsledků vypracovat podklad …víceAbstract:
The aim of the thesis is to design a transformation in the required form. Using marketing tools to survey of the economic subject - The Winery Nosreti. Design a strategic goals and products that enable economic and social growth while respecting the principles of sustainable tourism principles and rules of environmental protection. The results will establish a basis for conversion of existing economic …víceKlíčová slova
Marketingový mix marketingové nástroje lidé produkt cena procesy služby SWOT analýza vinařství
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91923
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Martina Steinová
- Oponent: František Vávra
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOSRÄTI, Jaroslav. \textit{Návrh a aplikace marketingových nástrojů pro vybraný ekonomický subjekt}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/5w0bef/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková