Zkušenosti učitelů prvního stupně běžných základních škol v Plzni s poskytováním podpory žákům se speciálními vzdělávacími potřebami – Klára POPPOVÁ, DiS.
Klára POPPOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Zkušenosti učitelů prvního stupně běžných základních škol v Plzni s poskytováním podpory žákům se speciálními vzdělávacími potřebami
-
Experiences of first grade teachers of selected mainstream primary schools in Pilsen with providing educational support to pupils with special educational needs.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zkušenostmi učitelů prvního stupně základních škol s poskytováním podpory žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce má za cíl identifikovat vlivy, které ovlivňují výkon učitelské profese v této oblasti, pojmenovat potřeby pedagogů a možné zdroje podpory. Kvalitativní výzkumné šetření bylo realizováno na běžných základních školách v Plzni. Výsledky práce přinášejí …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the experiences of primary school teachers in providing support to students with special educational needs. The aim of the thesis is to identify the influences that affect the performance of teachers in this field, name the needs of educators, and possible sources of support. Qualitative research was conducted at regular elementary schools in Pilsen. The results provide …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. et Bc. Jiřina Ullmanová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POPPOVÁ, Klára. \textit{Zkušenosti učitelů prvního stupně běžných základních škol v Plzni s poskytováním podpory žákům se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/5w6ktm/.
Jak správně citovat práci
POPPOVÁ, Klára. Zkušenosti učitelů prvního stupně běžných základních škol v Plzni s poskytováním podpory žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA