Novodobí názoroví vůdci a jejich vliv na spotřební chování teenagerů – Alžběta Budinská
Alžběta Budinská
Diplomová práce
Novodobí názoroví vůdci a jejich vliv na spotřební chování teenagerů
Modern opinion leaders and their influence on adolescent consumption behavior
Anotace:
Ústředním tématem diplomové práce je spotřební chování teenagerů a jeho ovlivnění novodobými názorovými vůdci. Cílem práce je charakterizovat názorové vůdce moderní doby, analyzovat jejich oblast působení a odvodit jejich vliv na spotřební chování teenagerů. Dílčím cílem diplomové práce je tyto vlivy porovnat u chlapců a dívek. V teoretické části jsou charakterizováni názoroví vůdci, jejich působení …víceAbstract:
The main topic of this master thesis is modern opinion leaders and their influence on consumption behavior of teenagers. The aim of the thesis is to characterize the opinion leaders of the modern age, to analyze their area of influence and to derive their influence on the consumer behavior of adolescents. The partial aim of the master thesis is the comparison of boys and girls. In the theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70549
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70549
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Davové jevy a projevy hromadného chování
Tereza Bulová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová -
Teenager a fast food
Veronika Pikartová -
A Teenager Reflected in Anglophone Young Adult Literature in the Second Half of the Twentieth Century
Lenka Jahelková -
Digitální marketing Divadla Teenager z.s.
Richard Perkner