Bc. Jakub Sladký

Bakalářská práce

Moderní marketing z pohledu společenských věd a jeho vliv na současného spotřebitele

Modern marketing from the perspective of social science and its impact on contemporary consumer
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak marketingové nástroje ovlivňují prodejnost produktu, které tyto nástroje jsou nejúčinnější. Práce bude analyzovat vybrané výzkumy v dané oblasti zkoumajících spotřebitele z pohledu společenských věd. Na základě nichbude vyhodnocen závěr práce, který zhodnotí současné marketingové trendy a možný budoucí vývoj v tomto odvětví.
Abstract:
The aim of this thesis is to determine how marketing tools influence the saleability of the product, which these tools are most effective. Work will analyze selected in the research examining consumer from the perspective of the social sciences. On the basis of these will evaluate the conclusions of the work, which will analyze current marketing trends and possible future developments in this sector …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Jan Mandys, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sladký, Jakub. Moderní marketing z pohledu společenských věd a jeho vliv na současného spotřebitele. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní