Analýza marketingového makroprostředí podniku – Eliška DOLEŽALOVÁ
Eliška DOLEŽALOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového makroprostředí podniku
Analysis of macro environment background of selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá Analýzou marketingového makroprostředí podniku. "Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké vlivy a faktory působí na vybraný sortiment zboží a zhodnotit jejich míru a význam." První část práce je věnována literární rešerši. V druhé části je provedena analýza jednotlivých marketingových makroprostředí, jejich vyhodnocení a návrhy využití získaných informací. Prace také obsahuje …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis, entitled "Analysis of macro environment background of selected company", is to find out what factors have effect on the selected category of goods and sum up their rate and importance. The first part of the thesis contains literature research. Analysis of marketing macro environment, its evaluation and suggestions based on the obtained information are situated in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOLEŽALOVÁ, Eliška. \textit{Analýza marketingového makroprostředí podniku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/5wloq4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOLEŽALOVÁ, Eliška. Analýza marketingového makroprostředí podniku. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor -
Klimatická změna a Nepál - změny a potřeby v oblastech institucí, adaptačních opatření a souvisejícím financování v Nepálu
Tek Jung Mahat -
Ekonomické a právní aspekty existence obcí s důrazem na roli a koncepci pozemkového vlastnictví
Lumír Fojtík -
Donald Trump a americké prezidentské volby - srovnání kampaní z let 2016 a 2020 na základě analýzy negativní kampaně se zvláštním zřetelem na Twitter
Tomáš KONOPÁSEK -
Vzťah nezávislosti a zodpovednosti centrálnych bánk na príklade FEDu a ČNB
Patrícia Eva Gajdošová -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
Podnikatelské prostředí Ruské federace a mezinárodní obchod
Andrej Kašpur
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights