Jan Němeček
Diplomová práce
Hudba v reklamě
Music in Advertisement
Anotace:
Tato diplomová práce se pokouší prokázat a ozřejmit vliv hudby v reklamě na koupi výrobku a na cenu, kterou by byl potencionální zákazník ochoten v případě koupě za výrobek zaplatit. Rovněž bylo snahou zjistit hudební preference a osobnostní dimenze dotazovaných osob a z odpovědí odvodit závěr, zda i tato hlediska ovlivňují rozhodování o případné koupi produktu. Provedený experiment byl založen na …víceAbstract:
This diploma thesis endeavours for demonstrating and making evident the influence of music used for publicity and advertising purposes when persuading a potential customer to buy a product or to decide the price to be paid for it. At the same time, the author is striving to find out musical preferences and personality dimensions of persons subject to inquiry, which allows to deduce a conclusion from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2009
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM60
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2009
- Vedoucí: Marek Franěk
- Oponent: Věra Strnadová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Dita Kamírová -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Jan Svoboda -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Petra Limberská -
Psychologie reklamy
Iva Nesrstová -
Využití poznatků psychologie u tiskové reklamy
Gabriela Kolářová -
Psychologie reklamy
Markéta Čermáková -
Psychologie reklamy v bankovnictví
Michaela Kerhartová -
Hudba jako film, film jako hudba
Martin Klusák