Jan Němeček

Diplomová práce

Hudba v reklamě

Music in Advertisement
Anotace:
Tato diplomová práce se pokouší prokázat a ozřejmit vliv hudby v reklamě na koupi výrobku a na cenu, kterou by byl potencionální zákazník ochoten v případě koupě za výrobek zaplatit. Rovněž bylo snahou zjistit hudební preference a osobnostní dimenze dotazovaných osob a z odpovědí odvodit závěr, zda i tato hlediska ovlivňují rozhodování o případné koupi produktu. Provedený experiment byl založen na …více
Abstract:
This diploma thesis endeavours for demonstrating and making evident the influence of music used for publicity and advertising purposes when persuading a potential customer to buy a product or to decide the price to be paid for it. At the same time, the author is striving to find out musical preferences and personality dimensions of persons subject to inquiry, which allows to deduce a conclusion from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2009
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eM60

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2009
  • Vedoucí: Marek Franěk
  • Oponent: Věra Strnadová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv

Univerzita Hradec Králové

Fakulta informatiky a managementu

Magisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management