Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory – Bc. Dita Kamírová
Bc. Dita Kamírová
Diplomová práce
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Specifics of Marketing Communication Psychology for Seniors
Anotace:
Tématem této práce jsou specifika psychologie v marketingové komunikaci. V teoretické části práce se zabývám psychologií, popisuji základní pojmy v psychologii a následně aplikaci psychologie v marketingové komunikaci. Následně se zabývám demografickou strukturou a legislativou v oblasti marketingové komunikace. V Aplikační části se zabývám konkrétním reklamním sdělením a to z pohledu toho, jak mu …víceAbstract:
The theme of my work are the specifics of the psychology of marketing communications for seniors. The theoretical part deals with psychology, describes the basic concepts in psychology and then the application of psychology in marketing communications. Then deal with the demographic structure and legislation. In the aplication part is dedicated to the advertising message from the perspective of how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ydcdr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifika jazykového projevu osob s degenerativním mozkovým postižením
Karolína FOJTÍKOVÁ -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Jan Svoboda -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Petra Limberská -
Využití poznatků psychologie u tiskové reklamy
Gabriela Kolářová -
Psychologie reklamy
Iva Nesrstová -
Psychologie reklamy.
Libuše Jonášová -
Psychologie reklamy v bankovnictví
Michaela Kerhartová -
Active aging and volunteer work: Older volunteer workers’ interpretations of aging
Mirja Ylimaula