Společenská odpovědnost firem v České republice – Bc. Markéta Krajová
Bc. Markéta Krajová
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost firem v České republice
Corporate Social Responsibility in the Czech Republic
Anotace:
Společenská odpovědnost je postavena na třech vzájemně propojených pilířích: ekonomickém, sociálním a environmentálním. Pokud má být firma úspěšná, měla by se věnovat všem těmto oblastem – dbát na dobré vztahy se všemi obchodními partnery, dbát na bezpečné pracovní prostředí, prosazovat rovné příležitosti, minimalizovat negativní dopad své činnosti na životní prostředí a chovat se k němu přátelsky …víceAbstract:
Corporate social responsibility is built on three interrelated pillars: economic, social and environmental. If the company wants to be successful,it shall go in for all these areas - to ensure good relationship with all trading partners, to ensure a safe working environment, promoting equal opportunities and minimize negative impact on the environment and being friendly to him. Corporate social responsibility …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rlnin/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Lenka Sedláčková
- Oponent: Ing. Anita Čupcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Climate Responsibility
Marta Hadravová -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunyi Zhao -
Corporate social responsibility and its influence on corporate image
Pavla KŘÍŽKOVÁ -
Green human resource management and corporate environmental performance in the hotel industry
Tan Nhat Pham -
Je Corporate Social Responsibility při nízkých cenách dodržitelná? Na příkladu H&M.
Anna Zwierzynová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan