Obchodní strategie zemědělského podniku v oblasti rostlinné výroby – Bc. Šimon Dostal
Bc. Šimon Dostal
Diplomová práce
Obchodní strategie zemědělského podniku v oblasti rostlinné výroby
Business strategy of agricultural company in area of crop production
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na efektivní obchodní strategii zemědělského pod-niku, a to ve vazbě na tržní ceny vybraných zemědělských komodit – pšenice ozimé, ječmene jarního a řepky ozimé. Nejprve se práce zabývá analýzou časových řad cen uvedených zemědělských komodit a její součástí je tvorba ekonometrického modelu ARIMA dle Box-Jenkins metodologie a provedení pseudopredikcí pro sledované období …víceAbstract:
Diploma thesis deals with effective business strategy of agricultural company, in relation to the market prices of selected agricultural commodities – winter wheat, spring barley and winter rapeseed. At first the thesis deals with price time series analysis of mentioned agricultural commodities and it includes creation of ARIMA econometric models based on Box-Jenkins methodology and realization of …víceKlíčová slova
pšenice ječmen řepka Box-Jenkins ARIMA obchodní strategie zemědělství tržby analýza cen
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Syrovátka, Ph.D.
- Oponent: Jan Vavřina, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Inovativní business modely
Sofiia Terekhova -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Vliv cirkulární ekonomiky na obchodní strategie
Ivan Souček -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová -
Trading Bitcoin with Price Actions
Kryštof Míšek