Mgr. Ivana Řezníčková

Bakalářská práce

Reklama z pohledu sémiotiky

Advertisement From The Point Of View Of Semiotics
Anotace:
Bakalářská diplomová práce „Reklama z pohledu sémiotiky“ se zabývá reklamou a v ní skrytými znaky, které má sémiotika za úkol odhalit. Práce představuje sémiotiku i reklamu jako obory, jež se vyvíjejí po celá staletí. Uvádí nejvýraznější osobnosti sémiotiky. V oblasti reklamy zaměřuje svoji pozornost na její druhy, metody a psychologické aspekty. Velmi důležitou roli zde hraje analýza vybraných reklam …více
Abstract:
Bachelor diploma thesis “Advertisement From The Point Of View Of Semiotics” deals with advertisement and signs hidden in it, which are the task of semiotics to disclose. Diploma thesis presents the semiotics and the advertisement as branches which have been developing for centuries. It also introduces the most famous personalities of semiotics. In field of advertisement it focuses on its types, methods …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Mgr. Rostislav Niederle, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta