Vliv individualizace produktu na zákaznickou spokojenost – Bc. Tomáš Kozák
Bc. Tomáš Kozák
Master's thesis
Vliv individualizace produktu na zákaznickou spokojenost
The influence of product individualization on customer satisfaction
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou vlivu individualizace produktu na zákaznickou spokojenost. Výzkum práce je proveden kvalitativní metodou dotazování – hloubkovými rozhovory s odborníky ze ŠKODA AUTO a.s. a s vybranými dealery. Výzkum se soustředil na zákaznickou spokojenost, individualizaci a konkrétní příklad pro individualizaci produktu pro značku ŠKODA. Teoretická část představuje zákaznickou …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of the influence of product individualization on customer satisfaction. The research is based on a qualitative method of questioning – in-depth interviews with experts from ŠKODA AUTO a.s. and with selected dealers. The research is focused on customer satisfaction, individualization and a concrete example for product individualization for the ŠKODA brand. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 2. 2021
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
- Oponent: Jiří Jíra, Ing.
Plný text práce
Právo: odložení zveřejnění ZP nebo její části v souladu s ustanovením § 47b odst. 4 zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách, a to po dobu trvání překážky pro zveřejnění, nejdéle však na dobu 3 let. The higher education institution may delay the publication of the thesis or its part in accordance with Section 47b (4) of Act No. 111/1998 Coll., on Higher Education Institutions, for the duration of the hindrance to publication, but no longer than three years.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 1. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Práce na příbuzné téma
-
Konfigurátor automobilu jako nástroj individualizace produktu
Michal Konárek -
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová -
Determinanty zákaznické spokojenosti v závislosti na cenové kategorii produktu
Marcela Májová -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Speech Emotion Recognition
Quoc Tuy Phan