Čtením a psaním ke kritickému myšlení v 5. ročníku ZŠ – Bc. Marcela OTAVOVÁ
Bc. Marcela OTAVOVÁ
Master's thesis
Čtením a psaním ke kritickému myšlení v 5. ročníku ZŠ
Reading and Writing for Critical Thinking in the 5th year-class of elementary school
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou zavádění metod a strategií programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT) v kooperativním uspořádání třídy 5. ročníku základní školy. V teoretické části diplomové práce je vymezena problematika výukových metod čtení a psaní a postavení RWCT v současném trendu výuky čtení a psaní. V následujících kapitolách je pojednáno o základních kognitivních teoriích …viacAbstract:
The thesis is concentrated on the problems of the Reading and Writing for Critical Thinking strategy application in co-operative class form in the 5th year-class of primary school. The problems of reading and writing methods and position of the RWCT strategy in the present reading and writing educational general drift are discoursed in the theoretical part of the thesis. Successive chapters come with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2010
Zverejniť od: 7. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2010
- Vedúci: prof. PhDr. Hana Lukášová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OTAVOVÁ, Marcela. Čtením a psaním ke kritickému myšlení v 5. ročníku ZŠ. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím čtenářských dílen u žáků 4. a 5. ročníku v malotřídní škole
Markéta Mutinová -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Logopedický problém a jeho vliv na nácvik dovednosti čtení a psaní v 1. ročníku základní školy
Dagmar Bajáková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Metody čtení a psaní v 1. třídách ZŠ se zaměřením na studijní výsledky žáků
Lucie KÖRBEROVÁ -
K problematice počátečního čtení a psaní na základních školách v Českých Budějovicích a okolí
Lucie MIKLÍKOVÁ