Bc. Michal Tobiáš
Bakalářská práce
Umění přesvědčivé komunikace
The art of persuasive communication
Anotace:
Obsah této bakalářské práce se zaměřuje na klíčový prvek úspěchu, či neúspěchu podniku, a to na komunikaci, tedy konkrétně přesvědčivou komunikaci. Komunikace patří ke specifikům člověka. Na světě je přibližně 8,7 milionu druhů rostlin a živočichů, ale pouze člověku byla dána tato výsada, která ovšem může představovat konkurenční výhodu podniku, ale může také představovat pomyslnou bariéru jeho rozvoje …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB9191
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2016
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Zubr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Jitka Vaňková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Efektivita vybraných nástrojů marketingové komunikace při podpoře prodejního procesu a tvorbě vztahu se zákazníkem
David Říha -
Strategie marketingové komunikace firmy Cosmetica Bohemica na sociálních sítích
Markéta Jarošová
Název
Vložil
Vloženo
Práva