Šárka Libenská

Bachelor's thesis

Event marketing v e-shopu SportObchod.cz

The Event Marketing in an e-shop SportObchod.cz
Abstract:
Záměrem této bakalářské práce je přispět k porozumění problematiky event marketingu a jeho možného využití v souvislosti s e-commerce. Hlavním cílem práce je na základě analýzy posledního In-line MegaTestu 2015 navrhnout vylepšení pro další ročníky. Teoretická část práce se zaměřuje na elektronické obchodování v ČR, jeho atributy a využití marketingových nástrojů v tomto obchodním sektoru, a na využití …more
Abstract:
The intention of this work is to understand the problems of event marketing and its possi- ble use in connection with e-commerce. The main objective of this work is to analysis last Inline MegaTest 2015 suggest improvements for future years. The theoretical part fo- cuses on e-commerce in the Czech Republic, its attributes and usage marketing credit ra- ting tools in this business sector, and to use …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Libenská, Šárka. Event marketing v e-shopu SportObchod.cz. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications