Šárka Libenská
Bachelor's thesis
Event marketing v e-shopu SportObchod.cz
The Event Marketing in an e-shop SportObchod.cz
Abstract:
Záměrem této bakalářské práce je přispět k porozumění problematiky event marketingu a jeho možného využití v souvislosti s e-commerce. Hlavním cílem práce je na základě analýzy posledního In-line MegaTestu 2015 navrhnout vylepšení pro další ročníky. Teoretická část práce se zaměřuje na elektronické obchodování v ČR, jeho atributy a využití marketingových nástrojů v tomto obchodním sektoru, a na využití …moreAbstract:
The intention of this work is to understand the problems of event marketing and its possi- ble use in connection with e-commerce. The main objective of this work is to analysis last Inline MegaTest 2015 suggest improvements for future years. The theoretical part fo- cuses on e-commerce in the Czech Republic, its attributes and usage marketing credit ra- ting tools in this business sector, and to use …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 29. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Libenská, Šárka. Event marketing v e-shopu SportObchod.cz. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
On-line event marketing (případová studie krizového řízení)
Polina Sirotina -
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová -
E-shop neziskové organizace
Michaela Čmiľová -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
E-shop pro počítačové a konzolové hry
David Nyč -
Návrh marketingové kampaně pro e-shop Parpl Shop
Jan Fiala -
Analýza vlivu influencerů na malý e-shop s náramky
Marek Fanta