Ing. Karolína Jíchová

Bakalářská práce

Návrh marketingového plánu

Creation of marketing plan
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je tvorba marketingového plánu. V teoretické části popisuji jeho strukturu a návaznost jednotlivých částí. Marketingový plán obsahuje marketingový výzkum, situační analýzu podniku, analýzu SWOT, stanovení cíle, formulaci strategie a marketingového mixu, navržení programu akčních opatření, jejich rozpočet a systém kontroly. Podle struktury marketingového plánu v teoretické …více
Abstract:
The subject of the Bachelor thesis is the preparation of a marketing plan. In the theoretical section I describe its structure and the continuity of various parts. A marketing plan includes a marketing survey, situation analysis of a company, SWOT analysis, definition of goal, formulation of strategy and marketing mix, draft action plan, budget and control system. Following the structure of the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irma Macháčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management