Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků – Ondřej Pěknic
Ondřej Pěknic
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Marketing Research of Customer Satisfaction
Anotácia:
Bakalářská práce zkoumá marketingový výzkum spokojenosti zákazníků firmy Kostelecké uzeniny, a. s. Práce se skládá z teoretické části a praktické části, které na sebe navzájem navazují. Nejdříve jsem musel vyhledat sekundární informace z odborné literatury, tedy sestavit teoretickou část. Následně jsem mohl provést primární výzkum pomocí jedné z kvantitativních metod, kterou bylo dotazování. V bakalářské …viacAbstract:
Bachelor work examines marketing research of customer satisfaction with Kostelecké uzeniny company. This task consists from theoretically and practically orientated parts. These parts follow each other. First of all, I had to search secondary information from professional literature, to create theoretical part, after that I made primary research by one of several quantitative methods which was interrogation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová
Názov
Vložil
Vložené
Práva