Ondřej Pěknic
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Marketing Research of Customer Satisfaction
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá marketingový výzkum spokojenosti zákazníků firmy Kostelecké uzeniny, a. s. Práce se skládá z teoretické části a praktické části, které na sebe navzájem navazují. Nejdříve jsem musel vyhledat sekundární informace z odborné literatury, tedy sestavit teoretickou část. Následně jsem mohl provést primární výzkum pomocí jedné z kvantitativních metod, kterou bylo dotazování. V bakalářské …moreAbstract:
Bachelor work examines marketing research of customer satisfaction with Kostelecké uzeniny company. This task consists from theoretically and practically orientated parts. These parts follow each other. First of all, I had to search secondary information from professional literature, to create theoretical part, after that I made primary research by one of several quantitative methods which was interrogation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PĚKNIC, Ondřej. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/5xokyv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights