Bc. Patrik Messiereur

Diplomová práce

Vnímání reklamy dětmi

Perception of advertising by children
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na čtyři hlavní části. Teoretickou, metodickou, praktickou a návrhovou. Teoretická část obsahuje obecný popis reklamy, cílové skupiny a reklamní média, s nimiž může dítě přijít do kontaktu. Dále popisuje několik orgánů zabývajících se regulací reklamy v České republice. Poslední kapitola teoretické části je věnována dětem jako cílovému segmentu. V metodické části je popsán …více
Abstract:
Master’s dissertation is divided into four parts. Theoretical, methodological, practical and proposal part. The theoretical part contains a general description of the advertisement, the target audience and advertising media that can affect children. It also describes several authorities concerned with the regulation of advertising in the Czech Republic. The last chapter is devoted to children as the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze