Inbound a outbound marketing internetovej agentúry pre uplatnenie v praxi – Kristína Urbanová
Kristína Urbanová
Bakalářská práce
Inbound a outbound marketing internetovej agentúry pre uplatnenie v praxi
Inbound and Outbound Marketing in an Internet Agency for Application in Practice
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zaoberá prostredím internetového marketingu, marketingového komunikačného mixu, kde sú popísané komunikačné prostriedky a reklamné nástroje na Internete. V teoretickej časti sú vysvetlené odborné termíny a nástroje týkajúce sa virálneho prostredia, reklamy a komunikačných nástrojov na Internete. V praktickej časti sa bakalárska práca venuje vyobrazeniu a rozdeleniu zákazníkov …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with e-marketing environment, marketing communication mix, where communication means and marketing tools on Internet are described. There are professional terms and tools related to viral environment, marketing and communication on Internet explained in its theoretical part. In its practical part the bachelor thesis deals with representation and distribution of the customers …víceKlíčová slova
marketing reklama inbound marketing outbound marketing dopyt zákazníci Internet SEO PPC
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
URBANOVÁ, Kristína. \textit{Inbound a outbound marketing internetovej agentúry pre uplatnenie v praxi}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/5xyzd9/.
Jak správně citovat práci
Urbanová, Kristína. Inbound a outbound marketing internetovej agentúry pre uplatnenie v praxi. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.
Kristýna Anft -
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová -
Improving SEO ranking through analysis of current SEO practise.
IHEB BACCOUCHE -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Role SEO v marketingu malých a středních firem
Tereza Mádlová -
SEO optimalizace webové stránky se zaměřením na autodopravu
Jakub Drmola -
SEO Integration into Xperience By Kentico
Michal Adler -
Analýza klíčových slov z hlediska SEO
David Vávra