La communication marketing des institutions éducatives – Bc. Barbora SVOBODOVÁ
Bc. Barbora SVOBODOVÁ
Bakalářská práce
La communication marketing des institutions éducatives
Marketing Communication of Education Institutions
Abstract:
The aim of my thesis is to compare two education institutions originated in different countries from the point of view of marketing communication on the Internet. The first part is engaged in the explanation of the marketing basis and in presentation of two universities from the point of view of marketing strategy and promotional mix. The second part focuses on marketing communication and instruments …víceAbstract:
Cílem práce je srovnání dvou vzdělávacích institucí z různých zemí z hlediska marketingové komunikace na internetu. První část je věnována vysvětlení marketingové podstaty a představení obou univerzit z hlediska marketingové strategie a marketingového mixu. Druhá část se zaměřuje na samotnou marketingovou komunikaci a nástroje, díky kterým je marketingová komunikace realizována. Poslední část se věnuje …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka Koníčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Barbora. La communication marketing des institutions éducatives. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí (Gymnázium Dr. Karla Polesného)
Lenikusová Lenikusová -
Návrh marketingové komunikace vzdělávacích přednášek.
Petra Střelečková -
Marketingová komunikace vzdělávacích kurzů
Markéta Matoušková -
Marketingová komunikace ve vybrané vzdělávací instituci
Barbora Vokrouhlíková -
Marketingová komunikace produktu EduPlán pro Education.cz
Pavla Čermáková -
Marketingová komunikace vzdělávacích institucí
Lenka Hojková -
Marketingová komunikace ve vybrané vzdělávací instituci
Barbora Vokrouhlíková -
Marketingová komunikace a její význam ve vzdělávacích institucích
Eva Křížová
Název
Vložil
Vloženo
Práva