JAK ŽÁCI ZÁKLADNÍ ŠKOLY BOUZOV VNÍMAJÍ NONVERBÁLNÍ KOMUNIKACI UČITELE – Jitka ADAMCOVÁ
Jitka ADAMCOVÁ
Bachelor's thesis
JAK ŽÁCI ZÁKLADNÍ ŠKOLY BOUZOV VNÍMAJÍ NONVERBÁLNÍ KOMUNIKACI UČITELE
HOW STUDENTS IN BOUZOV´S BASIC SCHOOL PERCEIVE TEACHER´S NONVERBAL COMMUNICATION
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na nonverbální komunikaci ve výuce 2. stupně základní školy na Bouzově. Především jak žák vnímá nonverbální projev učitele. V teoretické části se práce zabývá rozdělení komunikace, osobností žáka a následně osobností učitele a pedagogickou komunikací. Navazující empirická část je věnována výzkumnému šetření, které se zabývá vlivem nonverbální komunikace učitele na vychovávané …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on nonverbal communication in teaching second primary school in Bouzov . First of all, how student perceive teacher´s non-verbal expression . In the theoretical part of the thesis deals with the distribution of communication, the student and then teacher personality and pedagogical communication. Related empirical part is devoted to research which examines the influence …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2012
Zverejniť od: 5. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. PaedDr. Václav Klapal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMCOVÁ, Jitka. JAK ŽÁCI ZÁKLADNÍ ŠKOLY BOUZOV VNÍMAJÍ NONVERBÁLNÍ KOMUNIKACI UČITELE. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Education / Education
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost pedagoga na střední odborné škole a jeho vliv na žáky
Věra Kuchařová -
Vzdělávací proces na ZŠ praktické a jeho vliv na osobnost žáka
Jitka Ventrubová -
Já uvnitř přírody, příroda uvnitř mě. Reflektivní pojetí výtvarné výchovy se zaměřením na projektovou metodu na 2. stupni základní školy.
Veronika Žabová -
Formativní vliv rodiny na osobnost žáka
Alena Rathouská -
Vlivy edukačního procesu v základní škole speciální na osobnost žáka
Iveta Kuricová -
Paravoltiž a její vliv na kvalitu života a rozvoj osobnosti žáků se zdravotním postižením
Markéta Simandlová -
Vlivy edukačního procesu v základní škole speciální na osobnost žáka
Iveta Kuricová -
Osobnost učitele z pohledu rodičů žáků 1. stupně základní školy
Adéla ŽDÁNSKÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva