Úzkosti u žáků na 2. stupni základní školy: zkušenosti a postoje učitelů k tématu – Karolína Janíková
Karolína Janíková
Bakalářská práce
Úzkosti u žáků na 2. stupni základní školy: zkušenosti a postoje učitelů k tématu
Anxiety in lower secondary school students: teachers' experiences and attitudes toward the topic
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na zkušenosti a postoje pedagogů na 2. stupni základních škol k tématu úzkosti u jejich žáků. Cílem práce je zkoumat, zda učitelé mají povědomí o úzkosti a jejím vlivu na žáky, jak k ní přistupují, ale také jak subjektivně hodnotí své vlastní znalosti a kompetentnost v této oblasti. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část se …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the experiences and attitudes of lower secondary school teachers toward the topic of anxiety in their students. The aim of the thesis is to explore whether teachers have an awareness of anxiety and its impact on students, how they approach it, but also how they subjectively assess their own knowledge and competence in this area. The bachelor thesis is divided into a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fpfmf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Alena Bendová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Občanská výchova a základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Comparison of Czech and Taiwanese Lower Secondary School Environment
Eva Zavadilová -
Foreign Language Anxiety Outside of the School Environment
Michaela Jansová -
Utilization of e-learning and open learning methods in Czech school environment
Kateřina ČERNOUŠKOVÁ