Komunikační strategie společnosti Vodafone na českém trhu – Lenka Němcová
Lenka Němcová
Bachelor's thesis
Komunikační strategie společnosti Vodafone na českém trhu
Communication strategy of Vodafone in the Czech market
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační strategie společnosti Vodafone na českém trhu. Cílem této práce je poznat a posoudit komunikační strategie společnosti Vodafone a současně zjistit, jak spotřebitelé vnímají nejen Vodafone, ale i jeho konkurenci. Následně na základě této analýzy a dotazníkového šetření navrhnout optimální komunikační strategii pro společnost Vodafone. Práce je rozdělena …moreAbstract:
This Bachelor's thesis deals with the analysis of the communication strategy of Vodafone in the Czech market. The aim of this work is to identify and evaluate the communication strategy of Vodafone and also to find out how consumers perceive not only Vodafone but also its competitors. Then on the basis of this analysis and survey suggest an optimum communication strategy for Vodafone. The work is divided …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46684
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Aleš Machander
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46684
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Evaluation of Marketing Communication
Devansh Kapadia -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
Evaluation of Marketing Communication
Ravi Sharma