"Market entry strategy to the Czech Republic for Echo360, the smarter video platform for education". – Carlos Daniel Cornejo Macedo
Carlos Daniel Cornejo Macedo
Master's thesis
"Market entry strategy to the Czech Republic for Echo360, the smarter video platform for education".
Strategie vstupu na trh pro Echo360, chytrejsi video platformu
Abstract:
Od roku 2019 je celý svět postižen pandemií COVID-19. Jakýkoliv typ průmyslu byl postižen nebo dokonce úplně změněn kvůli této pandemii. Zejména se drasticky změnila vyučující metodika na školách, která přešla z tradičního způsobu výuky na online výuku, což rozpoutalo diskuzi, zda pokračovat s tradiční výukou nebo vyzkoušet nové smíšené techniky. Záměrem této práce je navrhnou zda je strategie vstupu …moreAbstract:
Since 2020, the COVID-19 pandemic has impacted the whole world. Any type of industry has been affected or even changed due to the pandemic outbreak. In particular, the teaching methodology has drastically shifted from traditional to online delivery mode, which opens the discussion whether to continue with traditional education or explore new approaches such as blended learning. The aim of the present …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/84569
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2021
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Jaroslav Halík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CORNEJO MACEDO, Carlos Daniel. \textit{''Market entry strategy to the Czech Republic for Echo360, the smarter video platform for education''.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2021. Available from: https://theses.cz/id/5yujrc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84569
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Robert Kotlán -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Jan Tráge