"Market entry strategy to the Czech Republic for Echo360, the smarter video platform for education". – Carlos Daniel Cornejo Macedo
Carlos Daniel Cornejo Macedo
Diplomová práce
"Market entry strategy to the Czech Republic for Echo360, the smarter video platform for education".
Strategie vstupu na trh pro Echo360, chytrejsi video platformu
Anotace:
Od roku 2019 je celý svět postižen pandemií COVID-19. Jakýkoliv typ průmyslu byl postižen nebo dokonce úplně změněn kvůli této pandemii. Zejména se drasticky změnila vyučující metodika na školách, která přešla z tradičního způsobu výuky na online výuku, což rozpoutalo diskuzi, zda pokračovat s tradiční výukou nebo vyzkoušet nové smíšené techniky. Záměrem této práce je navrhnou zda je strategie vstupu …víceAbstract:
Since 2020, the COVID-19 pandemic has impacted the whole world. Any type of industry has been affected or even changed due to the pandemic outbreak. In particular, the teaching methodology has drastically shifted from traditional to online delivery mode, which opens the discussion whether to continue with traditional education or explore new approaches such as blended learning. The aim of the present …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84569
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2021
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jaroslav Halík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CORNEJO MACEDO, Carlos Daniel. \textit{''Market entry strategy to the Czech Republic for Echo360, the smarter video platform for education''.}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/5yujrc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84569
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Robert Kotlán -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Jan Tráge