Ing. Stanislav Novotný

Diplomová práce

Návrh procesu HelpDesk a jeho implementace

Design an Implementation of HelpDesk Process
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací procesů helpdesk v prostředí finanční instituce, v našem případě banky. Velký důraz je kladen především na popis a analýzu stávajících procesů a jejich vazeb. Je zde zdůrazněna existence metodologií a doporučení pro analýzu, tvorbu a implementaci procesů včetně základů projektového řízení. Výsledkem se stává návrh uceleného řešení nejen pro procesy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
  • Vedoucí: Ing. Václav Šebek, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Informační technologie a management