Bc. Eva Švecová

Diplomová práce

Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie

Green marketing in garment industry and its influence on the customer decision-making
Abstract:
The diploma thesis offers a view of the use of green marketing by online stores and also a view of consumers opinions on green marketing companies and their purchasing decisions about the purchase of sustainable fashion. The work describes the creation of a sales category with sustainable fashion of two selected online stores Freshlabels and Footshop. The use of green marketing of both companies is …více
Abstract:
Diplomová práca ponúka pohľad na využívanie zeleného marketingu zo strany internetových obchodov a taktiež pohľad na názory spotrebiteľov na zelený marketing spoločností a ich nákupné rozhodovanie o nákupe udržateľnej módy. V práci je opísaná tvorba predajnej kategórie s udržateľnou módou dvoch vybraných internetových obchodov Freshlabels a Footshop. Využívanie zeleného marketingu oboch spoločností …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní