Digitalizace módních časopisů se zaměřením na českou mutaci Elle – Kateřina Dibitanzlová
Kateřina Dibitanzlová
Bachelor's thesis
Digitalizace módních časopisů se zaměřením na českou mutaci Elle
Digitalization of fashion magazines with a focus on the Czech mutation of Elle
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje adaptaci tradičních módních časopisů na svět internetu. V důsledku digitalizace totiž dochází k přirozenému přesunu jejich aktivity také do online prostředí, což zapříčiňuje změny v komunikačních vzorcích i obsahu, jenž produkují. Ten je následně dopravován k cílové skupině pomocí různorodých komunikačních prostředků, jejichž specifika se mezi sebou liší. Cílem práce …moreAbstract:
This bachelor's thesis is dedicated to the adaptation of traditional fashion magazines into the online world. As a result of digitalization, there is a natural shift in their activities towards online environments, which causes changes in the communication patterns and the content they produce. This content is subsequently delivered to the target audience through various digital communication channels …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2023
- Supervisor: Libor Korman
- Reader: Jaroslav Pružinec, Mgr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DIBITANZLOVÁ, Kateřina. \textit{Digitalizace módních časopisů se zaměřením na českou mutaci Elle}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2023. Available from: https://theses.cz/id/5zn8yi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Vybrané prostředky podporující propagaci na současné scéně české populární hudby
Martin Hlavica -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Memy a transformace vyprávění v digitální kultuře
Veronika Dostálová -
Digital versus traditional marketing for perfume products
Saule Turgambayeva -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Teaching English in the Online Environment to Students with Dyslexia
Jozef Andraš -
Vector of information: Theoretical concept and its use to mitigate the negative impact of filter bubbles in spreading disinformation in the online environment
Petr Ulrich -
Social Media Marketing - možnosti a dopady sociálních sítí
Jana Školudová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights