Kvalita v gastronomických provozech v Praze očima zákazníků – Tereza Stránská
Tereza Stránská
Bachelor's thesis
Kvalita v gastronomických provozech v Praze očima zákazníků
Quality of Food and Beverage Facilities in Prague from the Customer’s Perspective
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou gastronomických podniků v Praze, přičemž se na dané téma soustředí z pohledu zákazníků. První část se věnuje základním formám a funkcím společného stravování a hodnocení gastronomických služeb. Dále se práce zabývá teorií dotazníkového šetření a poté poskytuje přehled o nejznámějších gastronomických průvodcích. Hlavním cílem práce je analyzovat vnímání kvality …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the quality of food and beverage facilities in Prague and is focused on this topic from the customer`s point of view. The first part characterises the basic types and functions of hospitality services as well as their evaluation. Further the thesis deals with the theory of questionnaire construction and provides the summary of the most famous restaurant reference guides …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49891
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedúci: Lena Mlejnková
- Oponent: Martin Vaško
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49891
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Application of Pinterest as a marketing tool for Bloggers in the food and beverage industry
Nerva Vikramshekhar -
Digital marketing trends in food and beverage industry
Ulviyya Movla-zada -
Food and beverage consumption trends following KOLs: an explosive phenomenon in Vietnam
Chi Mai Nguyen -
The application of a subscription-based business model in the food and beverage industry
Aiman Al Masani -
Pozice Food and Beverage Manager a její kompetence
Tereza Kalouskova -
Využitie revenue managementu v oblasti Food and Beverage
Adela Džambová -
PROBLEMATIKA FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENTU V HOTELNICTVÍ A CESTOVNÍM
Martin Barák -
Porovnání vybraných konkurenčních konceptů gastronomických zařízení
Daniela Škaroupková