Bc. Lucie LAKOMÁ
Master's thesis
Slovní úlohy v učebnicích
Tasks in books
Abstract:
Vývoj slovních úloh se měnil s vývojem jazyka, proto se diplomová práce Slovní úlohy v učebnicích zaměřuje jak na matematické, tak i lingvistické hledisko slovních úloh. V teoretické části se diplomová práce věnuje klasifikaci a historickému vývoji slovních úloh, zařazení tohoto tématu ve Školních vzdělávacích programech a jazykové stránce zadání slovních úloh, kde je také pozornost věnována čtenářské …moreAbstract:
The development of word problems has been changing together with the language development, and that is why this Thesis Tasks in books is concentrating on mathematical as well as linguistic point of view of word problems. The theoretical part of the Thesis is focus on the classification and historical development of word problems, inclusion of this topic in School Education Programs, and the language …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Věra Ferdiánová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LAKOMÁ, Lucie. Slovní úlohy v učebnicích. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Mathematics / Ma-Cj 2o zss-ss
Theses on a related topic
-
Analýza žákovských řešení inverzně formulovaných slovních úloh na prvním stupni základní školy
Eliška KONOPÍKOVÁ -
Logicko-didaktická analýza řešení slovních úloh v matematice na 2. stupni ZŠ
Ludmila PECHÁČKOVÁ -
Historie slovních úloh ve vyučování matematice na 1. stupni ZŠ
Radmila SULKOVÁ -
Historie matematiky jako motivační činitel ve výuce matematiky v 5. ročníku
Petra JANEČKOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Deskripce základních rozdílů žáků s dyslexií a běžné populace z hlediska čtení s porozuměním a základních logických úvah.
Ivana CIBULKOVÁ -
Čtení s porozuměním u žáků 5. ročníku ZŠ
Kristýna RYŠKOVÁ