Návrh grafického manuálu fiktivního podnikatelského subjektu – Son Nguyen Ngoc
Son Nguyen Ngoc
Bachelor's thesis
Návrh grafického manuálu fiktivního podnikatelského subjektu
Graphic manual for fictitious business entity
Abstract:
Cílem práce je čtenáře seznámit s pojmem grafický manuál, jeho strukturou, prvky, účelem a zásadami při jeho vytváření. V práci je popsán grafický manuál z hlediska jeho struktury, obsahu a zásad při jeho vytváření. Navazujícím tématem je vnímání podnikatelského subjektu veřejností a jeho vlivu na okolí. Následují kapitoly, kde je popsán způsob zobrazení počítačové grafiky v počítači a popis barevných …moreAbstract:
The aim of the thesis is to acquaint the reader with the term graphic manual, its structure, elements contained, purpose and principles in its creation. The thesis describes the graphic manual in terms of its structure, content and principles in its creation. The following related topic is about the public perception of the business subject and its influence on its surroundings. Next chapters describe …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dana Vynikarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NGUYEN NGOC, Son. \textit{Návrh grafického manuálu fiktivního podnikatelského subjektu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/601v5e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
-
Analýza vlivu podnikové kultury na rozhodování a rozvoj firmy Lafarge
Tereza Sečkárová -
Tvorba grafického manuálu vybrané společnosti
Anna Marešová -
Tvorba typografického manuálu konkrétní značky
Soňa Smejkalová -
Tvorba grafiky a marketing vybraného podniku
Johann Petr Vaňátko -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
Monika Masojídková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights