Speciální pedagogika jako faktor inkluze na základní škole – Mgr. Nikola VOLNÁ
Mgr. Nikola VOLNÁ
Bakalářská práce
Speciální pedagogika jako faktor inkluze na základní škole
Special education as factor of inclusion in elementary school
Anotace:
Ve své bakalářské práci popisuji speciální pedagogiku jako faktor inkluze na základních školách. Zdůrazňuji význam speciální pedagogiky k dosažení úspěšné inkluze a její propojení s ostatními faktory. Cílem mé teoretické části bylo zmínit všechny složky podílející se na inkluzivním vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách a poukázat na nutnost jejich vzájemné spolupráce …víceAbstract:
I describe the special education as a factor of inclusion in elementary schools in my bachelor thesis. I accentuate the importance of special education to achieve prosperous inclusion and its coupling with other factors. The goal of theoretical part was to mention all elements participating on inclusion education of pupils with special education needs in elementary schools, and point out the need their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2017
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOLNÁ, Nikola. Speciální pedagogika jako faktor inkluze na základní škole. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Vliv kázeňských opatření na chování žáků ve městě a na vesnici (na Základní škole 8. května 63 v Šumperku a na Základní škole Milady Petřkové ve Velkém Týnci)
Barbora SITTOVÁ