Speciální pedagogika jako faktor inkluze na základní škole – Mgr. Nikola VOLNÁ
Mgr. Nikola VOLNÁ
Bachelor's thesis
Speciální pedagogika jako faktor inkluze na základní škole
Special education as factor of inclusion in elementary school
Abstract:
Ve své bakalářské práci popisuji speciální pedagogiku jako faktor inkluze na základních školách. Zdůrazňuji význam speciální pedagogiky k dosažení úspěšné inkluze a její propojení s ostatními faktory. Cílem mé teoretické části bylo zmínit všechny složky podílející se na inkluzivním vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách a poukázat na nutnost jejich vzájemné spolupráce …moreAbstract:
I describe the special education as a factor of inclusion in elementary schools in my bachelor thesis. I accentuate the importance of special education to achieve prosperous inclusion and its coupling with other factors. The goal of theoretical part was to mention all elements participating on inclusion education of pupils with special education needs in elementary schools, and point out the need their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 12. 1. 2017
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOLNÁ, Nikola. Speciální pedagogika jako faktor inkluze na základní škole. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Vliv kázeňských opatření na chování žáků ve městě a na vesnici (na Základní škole 8. května 63 v Šumperku a na Základní škole Milady Petřkové ve Velkém Týnci)
Barbora SITTOVÁ