Lucie LOKAJOVÁ

Diplomová práce

Postoje a přístupy kolektivu třídy k individuálně integrovanému žákovi se speciálními vzdělávacími potřebami

Attitudes and approaches of class collective to individually integrated student with special educational needs
Anotace:
Tato práce řeší postoje a přístupy třídy k individuální integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části popisuji formy, modely a stupně integrace, inkluze. Zabývám se individuálním vzdělávacím plánem a jeho tvorbou. Teoretická část se soustředí na žáky se sluchovým a tělesným postižením, na klasifikaci těchto postižení a vhodné pomůcky pro tyto žáky. V neposlední řadě také …více
Abstract:
This thesisis concerned with the attitudes and approaches of class to individual integration of pupils with special educational needs. In the theoretical part I describe forms, models and degree of integration and inclusion. I deal with individual education plan and its creating. The theoretical part focuses on pupils with hearing and physical disabilities, on the classification of these handicaps …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LOKAJOVÁ, Lucie. Postoje a přístupy kolektivu třídy k individuálně integrovanému žákovi se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta