Marek Trubák
Master's thesis
Promoční spirála v ČR aneb existuje cesta ven?
Discounting spiral in the Czech Republic - Is there a way out?
Abstract:
Diplomová práce se zabývá hledáním cesty ze slevové spirály, ve které se ocitají české maloobchodní řetězce. Hlavním cílem je pak prokázat, že i s menším počtem slev mohou tito hráči dosáhnout vyšších zisků. Za tímto účelem byl vytvořen model založený na aktuálních a velmi podrobných maloobchodních datech poskytnutých společností AC Nielsen. Nejdůležitější výsledky tohoto výzkumu pak ukazují, že pro …moreAbstract:
The thesis focuses on finding the way out of the discounting spiral that Czech retailers engage in. The main goal of the work is to prove that even with fewer discounts retailers can earn higher profits. For this purpose, a model based on current and very detailed data provided by AC Nielsen company was created. The key findings show that for 17 % of discounted products it would be more beneficial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78283
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2019
- Supervisor: Petr Špecián
- Reader: Božena Kadeřábková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78283
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomická analýza
Theses on a related topic
-
Využití cenové elasticity poptávky při prodeji piva
Miroslav Adamec -
The key challenges of Environmental Taxes for a greener and more progressive economy: the case of Plastic Packaging Taxes arising in the European Union
Milton LUPCHINSKI -
Cenová elasticita poptávky po mimořádných výbavách ve společnosti Škoda Auto a.s.
Gaiaz Mukhadzhinov -
Cenová elasticita funkce poptávky konkrétního produktu
Monika Holmanová -
Cenová elasticita poptávky a akční slevy
Jaroslav Zeman -
Cenová elasticita poptávky v odvětví hudebních nahrávek
Ondřej Havelka -
Cenová elasticita poptávky a její dopady na tvorbu cen
Miloslav Mašín -
Cenová elasticita poptávky po zlatě na evropském trhu a její determinanty
Vojtěch Černohorský