Speciálně pedagogická terminologie ve znakovém jazyce – Mgr. Radka Horáková, Ph.D.
Mgr. Radka Horáková, Ph.D.
Rigorózní práce
Speciálně pedagogická terminologie ve znakovém jazyce
Terminology of special education in sign language
Anotace:
Horáková, Radka: Speciálně pedagogická terminologie ve znakovém jazyce, rigorózní práce, Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, Brno, 2006, s. 134 Předkládaná rigorózní práce analyzuje problematiku péče o sluchově postižené, jejich edukaci a především specifika komunikačních forem osob s tímto postižením. Práce je členěna na teoretickou a výzkumnou část a je rozložena do pěti kapitol. Jejím cílem …víceAbstract:
Presented thesis analyses the problematics of the care for hearing disabled persons, their education and, primarily, the specifics of forms of their communication. This work is divided into two parts: theoretical and research, and sectioned into five chapters. Its goal is to outline communication barriers a hearing disabled individual has to overcome every day.Klíčová slova
Klíčová slova speciální pedagogika poruchy sluchu organizace péče o sluchově postižené psychické zvláštnosti osob se sluchovým postižením výchovný a vzdělávací proces u sluchově postižených podmínky pro integraci metody práce rozvoj slovní zásoby přehled komunikačních forem znakový jazyk tlumočení znakového jazyka
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/adldq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2006
- Vedoucí: neuvádí se
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaRigorózní řízení / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Výchovné a vzdělávací prostředky využívané v zařízeních pro vzdělávání dospívajících a dospělých osob s mentálním postižením
Eva Jeřábková -
Zážitková pedagogika a její místo ve výchovném a vzdělávacím programu střední školy
Jiří BERAN -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Vzdělávání a volný čas dětí se souběžným postižením sluchu a poruchou autistického spektra
Milan FRITZ -
Edukační proces u pacienta s implantátem bonebridge
Jitka Jakubcová -
Rozvoj osobnosti mentálně postižených jedinců v zařízení KAMARÁD Lorm v Žatci
Ilona REISEROVÁ -
Rozvoj osobnosti mentálně postižených jedinců v zařízení KAMARÁD Lorm v Žatci
Ilona REISEROVÁ