Ing. Eliška Drahovzalová

Bakalářská práce

Mystery shopping

Mystery shopping
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma mystery shopping vysvětluje novou metodu výzkumu trhu, která má posoudit schopnosti pracovníků v běžném pracovním chodu a tím pomoci zlepšit přístup k zákazníkům. Teoretická část popisuje výzkum trhu, metodiku výzkumu trhu a jeho techniky. Dále přechází k tématu hodnocení pracovní výkonnosti a dostává se až k mystery shoppingu jako takovému. Praktická část analyzuje vlastní …více
Abstract:
This Bachelor Thesis on Mystery Shopping explains the new method of market research, which should assess the ability of workers in common working operations and in that way help to improve the access to customers. The theoretical part describes market research, market research methodology and its technics. Then it goes on the subject of job performance evaluation and it gets up to Mystery shopping …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Ivana Vomáčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace