A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic – Josef Kutý
Josef Kutý
Bachelor's thesis
A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic
A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of the Creative Industries in the Czech Republic
Abstract:
The main goal of this bachelor's thesis is to analyze market opportunities of a music band in terms of cultural and creative industries in the Czech Republic. It is divided into the theoretical and practical part. The theoretic one deals with the explanation of knowledge about cultural and creative industries and various marketing analyses. It clarifies methodology, theoretical concepts of cultural …moreAbstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je provést analýzu tržních příležitostí hudební kapely v rámci kreativních a kulturních průmyslů v České republice. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na zpracování a rešerši teoretických poznatků z oblasti kreativních a kulturních průmyslů a některých marketingových analýz. Začíná metodologií, vysvětluje a objasňuje …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUTÝ, Josef. \textit{A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2019. Available from: https://theses.cz/id/60r8fa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kutý, Josef. A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Kulturní a kreativní průmysly Kulturní a kreativní centra v České republice Industra Brno
Petr Novák -
Kreativní hub KUMST a jeho vliv na rozvoj kulturních a kreativních průmyslů v Brně
Anna Šlachtová -
Vliv Brexitu na kulturní sektor a kreativní průmysly Spojeného království Velké Británie a Severního Irska
Anastasiya Lasiankova -
Kulturní a kreativní průmysly a regenerace lokalit brownfields
Petra Kneslová -
Návrh modelu pro implementaci a hodnocení CSR aktivit v malých a středních organizacích v kulturních a kreativních průmyslech
Jan Mísař -
Síť kreativních měst UNESCO a kandidatura města Brna v kontextu rozvoje kulturních a kreativních průmyslů
Helena Tomalová -
Kulturní a kreativní odvětví ve vybraných lokalitách: Velvary, Kralupy nad Vltavou a Slaný - analýza současného stavu
Lucie Kovaříková -
Analýza potřeb a bariér českých kulturních a kreativních organizací při dosažení finanční podpory z programů Evropské Unie
Daniela Zarodňanská