Josef Kutý

Bachelor's thesis

A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic

A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of the Creative Industries in the Czech Republic
Abstract:
The main goal of this bachelor's thesis is to analyze market opportunities of a music band in terms of cultural and creative industries in the Czech Republic. It is divided into the theoretical and practical part. The theoretic one deals with the explanation of knowledge about cultural and creative industries and various marketing analyses. It clarifies methodology, theoretical concepts of cultural …more
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je provést analýzu tržních příležitostí hudební kapely v rámci kreativních a kulturních průmyslů v České republice. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na zpracování a rešerši teoretických poznatků z oblasti kreativních a kulturních průmyslů a některých marketingových analýz. Začíná metodologií, vysvětluje a objasňuje …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Mikeska, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kutý, Josef. A Market Opportunity Analysis of a Music Band in Terms of Creative Industries in the Czech Republic. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe