Tvorba marketingové strategie se zaměřením na internetové aktivity – Jan Kačmařík
Jan Kačmařík
Diplomová práce
Tvorba marketingové strategie se zaměřením na internetové aktivity
Creating a Marketing Strategy Focusing on Internet Activity
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie se zaměřením na internetové aktivity společnosti Walmark, a.s. Marketingová strategie pro internetový obchod bude zaměřena na její značku Naturline. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá představením společnosti a jsou zde vysvětleny základní pojmy, vymezeny metody analýzy podniku a nakonec se …víceAbstract:
The thesis is focused on creating a marketing strategy focusing on internet activitie of Walmark, a.s. company. Marketing strategy for the online store will be focused on its brand Naturline. The thesis is divided into a theoretical and practical section. The theoretical part introduces the company and explains the basic concepts, methods of analysis defined the company and eventually deals with internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: Šárka Vilamová
- Oponent: Regina Gembalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAČMAŘÍK, Jan. \textit{Tvorba marketingové strategie se zaměřením na internetové aktivity}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/60sr4d/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie internetového obchodu
Ondřej Chýlek -
Marketingová strategie při rozvoji marketplace internetové aplikace na nových trzích
David Němec -
Implementace digitální marketingové strategie internetového obchodu
Filip Dvořáček -
Případová studie marketingové strategie internetové aplikace
Václav Papoušek -
Marketingové strategie internetového obchodu FitFriend.cz
Dominik Burger -
Marketingová strategie podniku internetového obchodu
Jan Fajfr -
Návrh online marketingové strategie začínajícího internetového obchodu
Barbora Šmejkalová -
Návrh online marketingové strategie pro internetový obchod Evpas
Kryštof Zlatohlávek