Motion capture a jeho využití v indie herním průmyslu – Pavel Oliva
Pavel Oliva
Bakalářská práce
Motion capture a jeho využití v indie herním průmyslu
Motion capture and its use in indie game development
Anotace:
Tato práce se zabývá technikou záznamu pohybu a jeho využitím v zejména zábavním průmyslu. Práce se snaží zmapovat historický vývoj, aktuální stav a předpokládanývývoj této technologie. Práce nahlíží na některé hardwarové a softwarové řešení motion capture. Podstatnou část práce tvoří realizace motion capture systému v nízkonákladových podmínkách.Abstract:
This document deals with the technique of motion capture and its use in an entertainment industry. The work tries to map the historical development, current state and expected development of this technology. The work looks at a hardware and software motion capture solutions. A substantial part of the work is the implementation of the system in indie development conditions.Klíčová slova
Motion capture analýza pohybu MS Kinect mocap animace herní vývoj 3D počítačová grafika
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Pavel Hruboš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Animace a vizuální efekty
Práce na příbuzné téma
-
Computer Graphic (1968). Rekonstrukce první výstavy počítačem generovaného umění v bývalém Československu
Jiří Mucha -
Návrh studijního programu předmětů 4ME111 Základy počítačové grafiky a 4ME112 Počítačová grafika
Margarita Antsifirova -
Metodické listy pro výuku počítačové grafiky na středních uměleckých školách – vektorová grafika v programu Adobe Illustrator
Lenka Cardová -
Počítačová grafika na základní škole
Ivana Lévková -
Massively parallel implementation of algorithms for computer graphics
Milan Jaroš -
Vzorové přípravy pro výuku odborného předmětu Počítačová grafika
Adéla Kovářová -
Steganography for Computer Graphics
Richard Gono -
Počítačová grafika
Radim Pinkava
Název
Vložil
Vloženo
Práva