Rebranding české značky Karlovarské minerální vody – Kristina Makarenko
Kristina Makarenko
Bachelor's thesis
Rebranding české značky Karlovarské minerální vody
Karlovarské minerální vody brand rebranding
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu rebrandingu české značky „Karlovarské minerální vody“, jejím cílem je ukázat úspěšný rebranding na příkladě zvolené značky, s výsledky změn v průběhu její existence až do dnešní doby. Práce je zaměřena na proces rebrandingu, kde jsou rozebrány teoretické pojmy od obchodní značky do její konečné proměny, které byly také důležité pro pochopení image značky, a jenž …moreAbstract:
The bachelor thesis devotes rebranding of the Czech brand "Karlovarské minerální vody", where the aim of this thesis is to show successful rebranding on the example of a specific brand, with results of changes from the existence to nowadays. The work is focused on the process of rebranding, where theoretical concepts from the brand to its final transformation are analyzed, which were also important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík
- Reader: Martin Charvát
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAKARENKO, Kristina. \textit{Rebranding české značky Karlovarské minerální vody}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/617tej/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Strategie rebrandingu značky firmy XY
Petr Kraina -
Komunikační strategie při rebrandingu značky Capri-Sun
Ondřej Krhánek -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna -
Značka a její vývoj v čase. Studie strategií rebrandingu na příkladu AHOLD Czech Republic, a.s.
Marie Pýchová -
Rebranding of a corporate division after an acquisition
Klára Urbanová -
Rebranding hokejového klubu
David Jahoda -
Marketing strategy of Skyeng
Grigory Sidorov -
Marketing strategy of Nike
Mariam Ismailova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights