Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies – Bc. Begaim Saidyldaeva
Bc. Begaim Saidyldaeva
Bakalářská práce
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat, co znamená eliminace cookies třetích stran pro podniky pohostinství a gastronomie, a dodatečným cílem je poskytnout přehled o přístupech k primárním datům z vlastních zdrojů a jejich aplikaci v digitálním marketingu a sociálních médiích. strategie v pohostinství a gastronomii. Tato bakalářská práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje přehled literatury …víceAbstract:
The aim of this bachelor dissertation is to analyze what the elimination of third-party cookies means for Hospitality and Gastronomy businesses and the additional aim is to provide an overview of approaches to the primary data from own sources and their application in digital marketing and social media strategies in Hospitality and Gastronomy businesses. This bachelor’s thesis is divided into three …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2022
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/j0ibu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Darina Svobodová
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAIDYLDAEVA, Begaim. \textit{Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/61byom/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hospitality Management / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Budoucnost cookies třetích stran v programatické reklamě
Marta Demyanchuk -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Thi Gia Khanh Ong -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
Platon Gushchin -
Project of Digital Marketing Strategy for ACLEDA Bank Plc in Cambodia
Sienghour Seng -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi