Bc. Begaim Saidyldaeva

Bakalářská práce

Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies

Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat, co znamená eliminace cookies třetích stran pro podniky pohostinství a gastronomie, a dodatečným cílem je poskytnout přehled o přístupech k primárním datům z vlastních zdrojů a jejich aplikaci v digitálním marketingu a sociálních médiích. strategie v pohostinství a gastronomii. Tato bakalářská práce je rozdělena do tří částí. První část obsahuje přehled literatury …více
Abstract:
The aim of this bachelor dissertation is to analyze what the elimination of third-party cookies means for Hospitality and Gastronomy businesses and the additional aim is to provide an overview of approaches to the primary data from own sources and their application in digital marketing and social media strategies in Hospitality and Gastronomy businesses. This bachelor’s thesis is divided into three …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2022
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/j0ibu/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
  • Vedoucí: Ing. Darina Svobodová
  • Oponent: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.