Analýza produktu z pohledu zákazníka a společnosti – Bc. Lada Šafránková
Bc. Lada Šafránková
Diplomová práce
Analýza produktu z pohledu zákazníka a společnosti
Analysis of product with regards to customer and company
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena do čtyř základních oddílů – úvodu, teoreticko-metodologické části, aplikační části a závěru. V úvodu práce jsou popsány její cíle a nastíněny metody, prostřednictvím kterých má být tohoto cíle dosaženo. Hlavním cílem práce je vytvořit na základě analýzy produktu nástroj, který věrně zobrazí podobu produktu na jednotlivých evropských trzích. Konkrétně se jedná o nový osobní …víceAbstract:
Diese Arbeit ist in folgende Abschnitte aufgeteilt – Einleitung, Theoretisch-metodologischer Teil, praktischer Teil und das Resumé. In der Einleitung sind Ziele und Methoden beschrieben, mit denen die Ziele erreicht werden sollen. Das Hauptziel der Arbeit ist, auf Grund der Produktanalyse ein Instrument zu formen. Dieses Instrument soll deutlich die Produktform auf den europäischen Märkten darstellen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zmcka/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: Petr Berný
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Využití porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Využití Porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Finanční analýza a analýza konkurenční pozice společnosti AC Sparta Praha fotbal, a.s.
František Dekař -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Monika Fučíková -
Analýza konkurenční pozice konkrétního podniku
Renata Pouzarová -
Ekonomická analýza podniku
Tereza Svobodová